Regulamin Kursu

Regulamin Kursu: Angielski i Programowanie przy wykorzystaniu środowiska Minecraft - firmy Edukulum sp. z o.o. w roku szkolnym 2024/2025


Słownik pojęć


Instruktor/Organizator - osoba przeprowadzająca Zajęcia, posiadająca do tego stosowne uprawnienia;

Zajęcia - odbywające się regularnie spotkania prowadzone przez Organizatora trwające 60 minut, polegające na nauczaniu języka angielskiego i programowania za pośrednictwem gry Minecraft;

Rodzic/Opiekun - osoba dorosła mająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w imieniu małoletniego (Kursanta) zaakceptowała niniejszy Regulamin;

Uczestnik/Kursant - osoba małoletnia uczęszczająca na Zajęcia;

Kurs - cykl 30 (słownie: trzydziestu) Zajęć organizowanych przez Organizatora polegających na nauce języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft;

Siła Wyższa - zjawiska, na które ani Organizator ani Kursant nie mają wpływu tj. wojna, klęska żywiołowa, epidemia lub inne związane z logistyką niezależną od Organizatora;

Miejsce zajęć - lokalizacja, w której odbywają się zajęcia, ustalona drogą mailową pomiędzy Organizatorem a Rodzicem/Opiekunem.


I. Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin, zwany dalej ”Regulaminem”, określa zasady korzystania ze Strony internetowej pod adresem  https://www.edukulum.pl

  2. Na Stronie znajduje się oferta Zajęć prowadzonych przez spółkę Edukulum Sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Wenus 53A/26 05-500 Józefosław, wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: [0001097270], NIP: [1231553892], REGON: [528212420], tel.: 535-501-337, e-mail: biuro@edukulum.pl, zwaną w dalszej części Organizatorem.

  3. Warunkiem korzystania z ofert prezentowanych na Stronie jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin Rodzic/Opiekun wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

  4. Regulamin obowiązuje od dnia przystąpienia do zajęć (potwierdzonego przez Organizatora mailowo) do końca bieżącego roku szkolnego lub do zakończenia okresu płatności przez Rodzica/Opiekuna.

  5. Wszelkie prawa do strony  https://www.edukulum.pl  w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie internetowej należą do Organizatora, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem oraz za zgodą Organizatora wyrażoną na piśmie.


II. Organizacja Kursu i Zajęć
  1. Celem Organizatora jest przeprowadzenie cyklu Zajęć (Kursu) obejmujących naukę języka angielskiego i programowania w środowisku Minecraft dla dzieci w wieku 6-12 lat.

  2. Planowana liczba Zajęć w Kursie wynosi 30 (słownie: trzydzieści).

  3. Zajęcia są przeprowadzane raz w tygodniu, z wyłączeniem dni wolnych od zajęć dydaktycznych, dni świątecznych i ferii zimowych, i trwają 60 minut. Jeśli Zajęcia trwają 90 minut to jest to liczone jako 1,5 Zajęć.

  4. Pierwsze Zajęcia przeprowadzane są w dniu ustalonym przez Organizatora i potwierdzonym z Rodzicem/Opiekunem Uczestnika. 

  5. Pierwsze Zajęcia w Kursie są Zajęciami próbnymi, po których następuje decyzja o dalszej chęci uczestnictwa w Kursie. Zajęcia te są wliczone do planowanej liczby Zajęć w Kursie i w razie przystąpienia do kontynuacji Zajęć są objęte płatnością.

  6. Instruktor przyprowadza i odprowadza Uczestników z miejsca zbiórki do Miejsca zajęć, chyba że Rodzic/Opiekun wyraził zgodę na przybycie i powrót Uczestnika/Kursanta samodzielnie.

  7. W przypadku zgłoszenia nieobecności na Zajęciach lub niemożności uczestnictwa w Zajęciach Kursantowi przysługuje możliwość odrobienia zajęć z inną grupą lub w innym Miejscu zajęć (lokalizacji). Rodzic/Opiekun jest zobowiązany do poinformowania Organizatora o nieobecności Kursanta mailowo. Organizator po otrzymaniu takiej informacji, niezwłocznie przedstawi, z uwzględnieniem ewentualnej dostępności Kursanta, przynajmniej jeden inny termin zajęć, w których Kursant zobowiązany jest wziąć udział, w celu odrobienia nieobecności.

  8. Organizator nie zwraca uiszczonej opłaty w związku z nieobecnością Kursanta na Zajęciach z przyczyn niezależnych od Organizatora.

  9. Organizator zastrzega sobie prawo do braku otwarcia Kursu lub rozwiązanie grupy, jeśli liczba osób w grupie wyniesie mniej niż 8 (osiem). W przypadku rozwiązania grupy, w której trwają zajęcia Organizator rozliczy się  wyłącznie z ilości odbytych zajęć i jeśli naliczona zostanie nadpłata, jest ona zwracana przez Organizatora na konto, z którego wpłynęła płatność lub jeśli naliczona zostanie niedopłata Rodzic/Opiekun Uczestnika/Kursanta zobowiązuje się do uregulowania należytych opłat.

  10. W przypadku braku Zajęć z winy Organizatora, w miarę możliwości Zajęcia zostaną przeprowadzone w innym ustalonym przez Organizatora terminie, jeśli Organizator wie, że liczba 30 (słownie: trzydziestu) zajęć w Kursie nie zostanie spełniona. Zajęcia mogą zostać odrobione również na zasadzie przedłużenia kolejnych zajęć o daną jednostkę czasową (np. o 20, 30 minut) do momentu czasowego wyrównania utraconych Zajęć. 

  11. Organizator nie zwraca kosztów utraconych Zajęć, jeżeli Zajęcia zostały odrobione, a Kursant nie wziął w nich udziału.

  12. Każdy Uczestnik w trakcie Zajęć korzysta z jednoosobowego stanowiska wyposażonego w niezbędny sprzęt, który zapewnia Organizator.

  13. Uczestnik/Kursant oraz jego Rodzic/Opiekun zobowiązują się do zachowywania kultury wypowiedzi oraz norm powszechnie przyjętych jak również nie zakłócania porządku Zajęć w stosunku do Instruktora/Organizatora, innych Uczestników Zajęć oraz pozostałych pracowników Organizatora.

  14. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy osobiste, zgubione lub zniszczone przez Uczestników podczas Zajęć. 

  15. Organizator może fotografować i/lub nagrywać Zajęcia w celu udostępnienia relacji Rodzicom/Opiekunom, w celu zamieszczenia relacji na Stronie internetowej, mediach społecznościowych i/lub serwisie YouTube oraz w celach szkoleniowych na potrzeby Organizatora, co nie oznacza konieczności ich publikacji. Zamieszczanie relacji z Zajęć, gdzie widoczny jest Uczestnik odbywa się za pisemną zgoda Rodzica/Opiekuna, który to ma prawo w dowolnym momencie żądać usunięcia zdjęcia, a Organizator się do tego zobowiązuje.


III. Zgłoszenie uczestnictwa
  1. Zgłoszenia na Kurs przyjmowane są po zapoznaniu się z Regulaminem Kursu i jego akceptacją oraz poprzez poprawne wypełnienie formularza zgłoszeniowego na Stronie: https://www.edukulum.pl/oferty/kurs-angielski-i-programowanie-w-minecraft. W wyjątkowych sytuacjach (np. błąd na stronie) Organizator dopuszcza możliwość zgłoszenia uczestnictwa droga mailową.

  2. Przyjęcie zgłoszenia potwierdzane jest przez Organizatora i w momencie utworzenia grup zajęciowych Organizator potwierdza mailowo zapis do wybranej przez Rodzica/Opiekuna grupy. 

  3. W przypadku braku akceptacji niniejszego Regulaminu zgłoszenie uczestnictwa na Zajęcia jest nieważne.

  4. Akceptacja niniejszego Regulaminu wiąże się z wyrażeniem zgody na rozpoczęcie świadczenia przez Organizatora usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy (14 dni od wyrażenia zgody na korzystanie z Usług).


IV.Opłata za Kurs
  1. Pełna opłata za Kurs wynosi 1650 zł (słownie: tysiąc sześćset pięćdziesiąt złotych).

  2. Organizator wyraża zgodę na dokonanie zapłaty za Kurs w jeden z następujących sposobów, wybrany przez Rodzica/Opiekuna: 

  1. dokonania 1 (słownie: jednej) opłaty wynoszącej 1567,5 zł, gdzie doliczony został rabat 5% od kwoty 1650 zł, płatnej na konto bankowe w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć,

  2. dokonania 9 (słownie: dziewięciu) wpłat wynoszących po 183 zł. Z tym, że pierwsza wpłata  zostanie dokonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć, a każda kolejna będzie płatna do 10 dnia każdego miesiąca przez okres 8 (słownie: ośmiu) następnych miesięcy (czyli łącznie 9 wpłat po 183 zł). W przypadku dokonania pierwszej płatności we wrześniu/październiku ostatnia wpłata przypadnie odpowiednio na maj/czerwiec.

  3. dokonania 10 (słownie: dziesięciu) wpłat wynoszących po 165 zł. Z tym, że  pierwsza  wpłata zostanie dokonana w ciągu 7 dni od przeprowadzenia pierwszych Zajęć, a każda kolejna będzie płatna do 10 dnia każdego miesiąca przez okres 9 (słownie: dziewięciu) następnych miesięcy (czyli łącznie 10 wpłat po 165 zł). W przypadku dokonania pierwszej płatności we wrześniu/październiku ostatnia wpłata przypadnie odpowiednio na czerwiec/lipiec.

  1. Kwoty płatności (poza punktem a.) są płatnościami stałymi, miesięcznymi. Płatności nie odnoszą się do liczby Zajęć w danym miesiącu. Płatności są składowymi płatności za cały Kurs.

  2. Pierwsza płatność za Zajęcia powinna zostać uregulowana w ciągu 7 dni od dnia przeprowadzenia pierwszych Zajęć. Za uregulowanie płatności uważa się uznanie na rachunku bankowym Organizatora. 

  3. Wybór sposobu płatności uważa się za potwierdzony w momencie zaksięgowania na rachunku bankowym Organizatora kwoty odpowiadającej wpłaconej przez Rodzica/Opiekuna wpłacie określonej w niniejszym Regulaminie.

  4. W przypadku późniejszego dołączenia do trwającego już Kursu, Rodzic/Opiekun przystępuje do płatności miesięcznych zgodnie z wybranym sposobem płatności opisanym w ust. 2 niniejszego punktu (Opłata za Kurs), a pełna opłata za Kurs lub liczba miesięcznych płatności zostanie pomniejszona przez Organizatora pod koniec roku szkolnego na podstawie indywidualnego przeliczenia spełnienia warunku przewidywanej liczby zajęć dla danego dziecka.

  5. Zwrot lub zmniejszenie opłat za Zajęcia przysługuje jeśli dana grupa nie będzie mogła zrealizować planowanej liczby Zajęć. Zwrot lub pomniejszenie będzie możliwe w ostatnim miesiącu płatności za Kurs.

  6. W przypadku braku możliwości kontynuacji organizacji Zajęć wynikających z przyczyn niezależnych od Organizatora (np. Siła Wyższa) Kurs zostaje zawieszony do czasu powrotu kontynuacji Zajęć, a uiszczone opłaty zostają wstrzymane na poczet przyszłych Zajęć.

  7. W przypadku o którym mowa w ust. 8 powyżej jeśli nie będzie możliwości zawieszenia Kursu z powodu Siły Wyższej lub Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie to nadpłaty (czyli kwoty, które nie zostały wykorzystane na Zajęcia - 55 zł za jedne Zajęcia) już uiszczone zostaną zwrócone.

  8. W przypadku rezygnacji z Zajęć/Kursu, która opisana jest w punkcie V. Rezygnacja z Kursu, następuje rekalkulacja wniesionych wpłat w stosunku do liczby przeprowadzonych Zajęć dla danego dziecka i jeśli naliczona zostanie nadpłata, jest ona zwracana przez Organizatora na konto, z którego wpłynęła płatność lub jeśli naliczona zostanie niedopłata Rodzic/Opiekun Uczestnika/Kursanta zobowiązuje się do uregulowania należytych opłat.

  9. Płatności dokonywane są na rachunek bankowy Organizatora: 


    Edukulum sp. z o.o., ul. Wenus 53A/26, 05-500 Józefosław

    Numer konta: 68 2530 0008 2060 1081 4111 0001

    Tytułem: Imię i nazwisko dziecka / klasa z oznaczeniem / lokalizacja zajęć / numer dokonywanej płatności (np. 1/10)


    lub poprzez płatność BLIK:

    Edukulum sp. z o.o.

    Numer telefonu: 574-208-339

    Tytułem: Imię i nazwisko dziecka / klasa z oznaczeniem / lokalizacja zajęć / numer dokonywanej płatności (np. 1/10)


  10. W razie braku uiszczenia płatności w terminie określonym w niniejszym Regulaminie i zwłoce w płatności przekraczającej dwa okresy płatności, Organizator zastrzega sobie prawo do usunięcia Kursanta/Uczestnika z listy grupy oraz nieprzyjęcia Uczestnika na inne wydarzenia Organizatora.

  11. Płatność nie dokonana w terminie określonym przez Organizatora skutkuje wymagalnością zobowiązania i nabyciem prawa przez Organizatora do roszczenia o zapłatę odsetek ustawowych za każdy dzień opóźnienia.

  12. Przedstawione kwoty są kwotami brutto.

  13. W razie konieczności otrzymania faktury do dokonanej wpłaty należy poinformować Organizatora drogą mailową o tym fakcie najpóźniej w dniu dokonania płatności oraz przesłać dane do wystawienia faktury na adres mailowy: biuro@edukulum.pl.


V. Rezygnacja z Kursu
  1. Rezygnację z Kursu uważa się za skuteczną, jeżeli została złożona mailowo na adres: biuro@edukulum.pl, a jej otrzymanie zostało potwierdzone przez Organizatora. Nie dopuszcza się zgłoszenia rezygnacji w formie wiadomości tekstowej SMS, telefonicznie oraz bezpośrednio do prowadzącego Zajęć (Instruktora).

  2. Złożenie rezygnacji z Zajęć rozpoczyna okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec danego miesiąca kalendarzowego, jeśli została ona złożona do 20. dnia danego miesiąca kalendarzowego. W przypadku złożenia rezygnacji po 20. dniu danego miesiąca kalendarzowego, wypowiedzenie uważa się za złożone w następnym miesiącu kalendarzowym.

  3. W czasie trwającego okresu wypowiedzenia Kursant może uczęszczać na Zajęcia zgodnie z planem Zajęć dla grupy.

  4. Po otrzymaniu rezygnacji z Kursu od Rodzica/Opiekuna, Organizator przystępuje do rekalkulacji wniesionych wpłat w stosunku do liczby przeprowadzonych Zajęć dla danego dziecka, według obowiązującej stawki za jedne Zajęcia (tj. 55 zł). W przypadku jeśli naliczona zostanie nadpłata, jest ona zwracana przez Organizatora na konto, z którego wpłynęła płatność lub jeśli naliczona zostanie niedopłata Rodzic/Opiekun Uczestnika/Kursanta zobowiązuje się do uregulowania należytych opłat w terminie wskazanym przez Organizatora.

  5. Organizator zwraca uiszczoną opłatę tylko w przypadku kiedy do Zajęć nie doszło z jego wyłącznej winy, Siły Wyższej a Zajęć nie uda się odrobić w innym terminie zgodnie z ust. 7 punkt IV (Opłata za Kurs).

  6. Organizator może usunąć Kursanta z listy uczestników Zajęć bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia warunków współpracy lub zasad prowadzenia Zajęć przez Kursanta lub Rodzica/Opiekuna, w tym braku uregulowania płatności zgodnie z ust. 12 punkt IV (Opłata za Kurs).


VI. Prawo odstąpienia od świadczenia usługi
  1. Niniejsze postanowienia Regulaminu są akceptowane i zawierane na odległość tzn. przez formularz zgłoszeniowy znajdujący się na Stronie https://www.edukulum.pl/zapisy/zapisy-na-kurs-angielski-i-programowanie-w-minecraft lub w formie online (poprzez wyrażenie dorozumianej zgody drogą elektroniczną).

  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od jej zawarcia drogą elektroniczna chyba że w tym czasie Kursant przystąpił już do Zajęć.

  3. Uczestnictwo przez Kursanta w Zajęciach rozumiane jest jako wykonanie postanowień Regulaminu poprzez jego akceptację i w takim wypadku Rodzic/Opiekun może skorzystać z możliwości rezygnacji z Kursu lub złożenia reklamacji.

  4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy (świadczenia usługi) zawarty jest w załączniku nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Rodzic/Opiekun może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.


VII. Reklamacje i pozasądowe rozwiązywanie sporów
  1. W przypadku, gdy wykonana usługa ma wady, Kursant/Rodzic ma prawo do żądania naprawy wad lub ich usunięcia.

  2. Reklamację Opiekun/Rodzic powinien złożyć w formie pisemnej, w szczególności za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@edukulum.pl lub listem poleconym na adres spółki: ul. Wenus 53A/26, 05-500 Józefosław.

  3. Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Kursanta oraz Rodziców, miejsce świadczenia usług, treść reklamacji i żądanie.

  4. Termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku braku odpowiedzi na reklamację zostaje ona uznana.

  5. Opiekun/Rodzic posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

  • wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/);

  • wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę);

  • pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

  2. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Rodzica/Opiekuna będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.


VIII. Postanowienia końcowe
  1. Wszelka korespondencja następuje za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@edukulum.pl

  2. Organizator zastrzega sobie prawo wprowadzania jednostronnych zmian do niniejszego Regulaminu. Zmiany obowiązują od momentu poinformowania poprzez przesłanie informacji na adres e-mail Rodzica/Opiekuna. 

  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.